Pokrowce TOP 10
Producenci
Regulamin

Informacje o sprzedającym:

Swiatpokrowcow.pl

ul. Teleexpressu 14B/16

82-120 Krynica Morska

 

REGULAMIN

I. Warunki ogólne

1. Zakup na Swiatpokrowcow.pl jest podpisaniem umowy cywilno-prawnej, a co za tym idzie jest ona wiążąca prawnie. W związku z czym nie odwołujemy żadnych ofert kupna. Prosimy o wypełnienie Formularza Opcji Dostawy w celu wybrania sposobu płatności, adresu do przesyłki oraz informacji o wybranym produkcie. W przypadku nie podania wystarczających danych co do wyboru koloru rozmiaru etc.- towar wysyłany jest losowo.

2. Zakup towarów i usług internetowych oznacza akceptację regulaminu znajdującego się na tej stronie.

3. Sklep internetowy Swiatpokrowcow.pl , prowadzony jest przez Mateusza Małeckiego prowadzącego działalność gospodarczą, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 5782810358, REGON 280170653

II. Procedura składania i realizacji zamówień

4. Zamówienie usługi można składać za pomocą funkcji "do koszyka"

5. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie danych teleadresowych wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail i numerem telefonu pod którym będzie można potwierdzić złożenie zamówienia i ułatwić kontakt.

6. Zamówienie można składać 24 godziny na dobę przez cały rok.

Procedura zamówienia będzie rozpoczynana (po odnotowaniu wpłaty) natychmiast.

7. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia z powodu siły wyższej, której nie można było przewidzieć (w szczególności klęsk żywiołowych, katastrofy, strajków, zamieszek, kradzież towaru, zniszczenie towaru itp.), firma zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia - o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.

8. Zamówienia w których nieprawidłowo wypełniono dane teleadresowe (nieistniejący e-mail, lub brak telefonu ) nie będą rozpatrywane.

9. Cena znajdująca się na sklepie jest ceną całościową i składa się z ceny kupowanego produktu lub w przypadku usługi, kosztów usługi realizacji zamówienia produktu sprzedawanego na aukcji w Twoim imieniu wykonywanej przez nas oraz z ceny produktu u dostawcy, która jest przekazywana dostawcy w imieniu zamawiającego. Całkowite ceny są podane w złotych polskich.

III. Wysyłka

10. Zamówienia wysyłane sa z magazynów w Europie oraz Azji.

Większość naszych przedmiotów wysyłanych jest za pośrednictwem poczty lotniczej. 

Czas dostarczenia przesyłki to około 14 dni roboczych.

IV. Procedura reklamacji

11.  Reklamacja:

   Procedura reklamacji i zwrotu jest rozpoczynana w następujących zdarzeniach:

  - gdy wysłany produkt został uszkodzony w czasie transportu

  - gdy przesyłka zostanie zagubiona

  - gdy pomyłkowo zostanie wysłany inny produkt

Przesyłkę należy sprawdzić w obecności doręczyciela.

W razie stwierdzonych uszkodzeń w transporcie konieczne jest sporządzenie protokołu w obecności doręczyciela.

"Protokół szkody" konieczny jest do uwzględnienia reklamacji za ewentualne uszkodzenia powstałe podczas transportu.

W przypadku wystąpienia wady zakupionego towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.

Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili - przez okres 2 lat.

Reklamacje z tytulu rękojmi beda rozpatrywane w ciagu 14 dni.

W przypadku reklamacji, należy skontaktować się z nami drogą elektroniczną, podając numer zamówienia (gwarancji) w celu przesłania reklamującemu wskazówek dotyczących odesłania towaru jak i adresu do wysyłki.

Wszystkie uszkodzenia należy zgłaszać tylko i wyłącznie za pośrednictwem naszego sklepu. Oddawanie zakupionych towarów do innych firm skutkuje utratą gwarancji świadczoną przez nas i producenta.

Należy pamiętać, że fizyczne uszkodzenia produktu spowodowane przez klienta będą unieważniały gwarancję.

12.Klientom będącym konsumentami w rozumieniu przepisu art. 221 Kodeksu Cywilnego, przysługuje prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn poprzez złożenie stosownego oświadczenia na piśmie, w terminie 14 dni (podstawa prawna: art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta - Dz. U. z 2014 r. poz. 827 z późn. zm.).

Termin ten jest terminem nieprzekraczalnym i liczy się od dnia objęcia produktu w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a gdy dotyczy świadczenia usługi – od dnia zawarcia umowy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem na adres email  ( dane osobowe, numer zamówienia)

Odstąpienie od umowy powinno nastąpić poprzez złożenie stosownego oświadczenia na piśmie w terminie 14 dni od objęcia produktu w posiadanie przez Klienta lub wskazaną przez Niego osobę.

Dla zachowania terminu niezbędne jest wysłanie oświadczenia ( dane osobowe, numer zamówienia)

Jeżeli Klient został poinformowany o prawie odstąpienia od umowy przed upływem terminu, o którym mowa w ust. 11, termin do odstąpienia od umowy upływa po 14 dniach od udzielenia konsumentowi informacji o tym prawie.

Prawo do odstąpienia od umowy (jeżeli strony nie umówiły się inaczej) nie przysługuje w przypadku świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu.

Zdjęcia przedstawione w aukcji mogą odbiegać od rzeczywistego wyglądu przedmiotu ( wynika to z odmiennej kalibracji różnych monitorów).

Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Kupującego uprzywilejowanego użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Kupujący nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Zwrot pieniędzy następuje w ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej i po akceptacji odstąpienia od umowy.

V. Metody płatności

13. Szybkie płatności Shoper „Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.”

14.Dostępne formy płatności, którymi można realizować płatność:
Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro 

VI. Podatki i cło

13. Z naszych statystyk wynika, że tego typu opłaty mogą być przy mniej niż 1% wysyłek i są niewielkie. Jeśli tak się zdarzy, wszelkie należności celne i podatkowe są w gestii zamawiającego. Firma oferuje pełne wsparcie i pomoc w przechodzeniu tychże mało skomplikowanych procedur.

VII. Bezpieczeństwo Twoich danych

14. Oferujemy najlepszą prywatność i bezpieczne zakupy.  Nigdy nie ujawniamy danych osobowych osobom trzecim. Wszystkie informacje zebrane przez nas są wykorzystywane tylko wyłącznie do właściwego procesu zamówienia.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl