Pokrowce TOP 10
Producenci
Zwroty i reklamacje

Przyjmujemy zwroty tylko pełnowartościowych produktów. Zwrot pokrowców na kanapę bez piankowych rurek jest uznawany za zwrot niepełnowartościowy i w takiej sytuacji odejmujemy 20% wartości przedmiotu.

 

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji

==>> Pobierz formularz zwrotu <<==

Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail,  adres do korespondencji, nr telefonu, nr faktury, numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami.

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny w celu ustalenia adresu do zwrotu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl